fiffilina

Alla inlägg under oktober 2011

Av Mel, Linda och Tudy - 7 oktober 2011 19:29

Tjaoww ^^


Ska snart gå och kolla på Idol!  

Vem hejar ni på? (:


Jag hejar på Molly Petterson Hammar.

Hon äger!!  


Skriv i kommentarerna vem ni hejar på!!   



  <--- MOLLY <'33  


Bay bay  



Kram, Tudy ♥ 

Av Mel, Linda och Tudy - 7 oktober 2011 18:57

Hej ^^

Rubriken säger typ allt -.-

Heh japp jag äter cashewnötter och har det gött ...

Linda har precis gått o Mel sitter vid datorn o e inne på msp! 8D




Vill ni se hur jag ser ut på Msp?? Det vill ni säääkert  


Ska först berätta lite ...


Jag (tudy) e VIP och lvl 7 (JÄTTENÄRA TILL LVL 8!!! HJÄÄÄLP!!) och jag heter TudyStar


Mel e nt VIP hon e lvl 7 och heter Miostar


Linda e nt heller VIP och hon e lvl 3 och heter Söta-Sweet 


Här kmr bilder på oss, på MSP alltså :   




   


Jag (Tudy)                Linda             Miostar







Aja bye då! 



SEE YAH ;*



// Tudy <'33 

 




 

Av Mel, Linda och Tudy - 7 oktober 2011 18:31

 Heej!

Idag blev jag klar med min pappersdocka i bilden  


Här kmr en bild : 


  HAHA xD

  

Den med svart hår är min, den med rött läppstift och blå ögonfransar är Lindas och den andra är Mels (:

Snyggah va?  



FRÅÅÅÅN ... TUUUDYYYY !!!    






Av Mel, Linda och Tudy - 7 oktober 2011 17:19

Hej! Här en bra låt som finns på olika språk!

 

 

//Linda ^^

 

Här kommer den på Japansk version ♥

 

 

//Tudy (:

Av Mel, Linda och Tudy - 7 oktober 2011 17:13

Hej(:

Ville bara lägga in en video på världens bästa artist!!!   

Hon heter Miku Hatsune.

Hon sjunger på Japanska och är animerad ^^

Hoppas du gillar låten!  

 

 

//Tudy <3

Av Mel, Linda och Tudy - 7 oktober 2011 17:00

Hej hej! Vi har varit ute med Emma(hunden om du nt kommer ihåg ^^)

Nu ska Linda, Tudy och jag(Melanie) leka skönhetssalong x)  Hahha!   

Det är kuul c':


 

 Jag längst till höger bredvid mej är Linda och längst till vänster e Tudy ^^

        

        VI  PÅ BILDEN FAST MED ÖVERMÅLADE ANSIKTEN   

Linda som blir ompysslad och sitter o läser en bok i salongen!    


   

Visst blev tofsen fin?!   Och vi sminkade lite också ... 

Målade med lite läppstift också men det kmr nt med på bild tyvärr     

Kram melanie




Av Mel, Linda och Tudy - 6 oktober 2011 18:25

Fiffilina är en snäll, lat, lungn, olättskrämd och den bästa hästen som finns.

  . Hon är 18 år 2011.hon är född 1993.En ponny. flugskimmel alltså.  

Det kommer en video på fiffilina (som på inre bakrunden) och på bilden.



  

Fiffilina. 18 år 2011 född 1993.



Fiffilina tränar med en ryttare i Solna Ridskola ridhus (där fiffi bor).    


//Linda ^^

Av Mel, Linda och Tudy - 6 oktober 2011 17:28

Hej! Emma är hos oss (Lindas lånehund! cavalier king charles spaniel.       GULLIG! ÅÅÅÅH! VAD SÖT HUND!

  Emma ^^ 8 år.

Hehe joo hon är supersöt :]

//Linda

 


Sho! På den här bloggen kommer vi skriva om våra liv, hästar, lägga ut bilder och mycker mer :) Fortsätt kolla :D

 

5 besvarade frågor

 

 

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards