fiffilina

Alla inlägg under mars 2013

Av Mel, Linda och Tudy - 27 mars 2013 21:07

Helloo :) Har ni sett "AspergerNatti" på YT? Det är en tjej som har asperger, om det är ens är sant, som gör massa sjuka videor  där hon säga massa knäppa åsikter. Jag tycker inte att det är en ursäkt att man har Aspberger för ska ända inte behandla människor så. Hon pekar inte mot en ensam människa men henne åsikter är helt sjuka! Jag säger inte att människor inte får uttrycka vad dom tycker och deras åsiketer om saker men jag håller verkligen inte med henne! Här kommer en video som hon har gjort:

Nu har hon ändrat alla sina video som det står (skådespel) men det stod det INTE innan det kan jag lova er ;) Alla får tycka precis som dom vill, om ni håller med henne är det absolut inget problem! Men jag tycker att hon har helt fel♥ Om ni vill gå in på hennes kanal så hittar ni henne här: http://www.youtube.com/user/AspergerNatti?feature=watch. Iallafall, om ni tycker att det är fel att jag ägger ut det här inlägget och skriver om min åsikt om henne så snälla kommentera! Jag ill inte göra någon ledsen♥


Tudy

Av Mel, Linda och Tudy - 26 mars 2013 21:59

Hellåå :* Mamma ringde "henne" och dom pratade i 15 till 20 min, och sen så bestämde dom att vi ska åka och kolla på hästarna den 6 april WIIIEE :D har ingen bild just nu men här får ni några "inspo" bilder haha ;)      


 


Tudy

Av Mel, Linda och Tudy - 26 mars 2013 19:18

Hejsan♥ Som ni ser har vi en nu design/header :) Blev rätt så nöjd förutom att det blev lite litet och det blev lite stort mellanrum mellan själva "bloggen" och headern ;) Men aja, blev i stort sett nöjd♥ Det var väl det...håhåhåhå♥

Vi ses ngn gång dåå hejdå :*


Tudy

Av Mel, Linda och Tudy - 26 mars 2013 17:35

Hej, ni vet medryttarponnysarna som Melanie pratade om i ett inlägg? :) Hon har svarat på mejlet och hon ska ringa våran mamma :* WWIIIEEEE SÅÅ GLAD ♥♥ Dom är skitsöta men ska nog inte säga namn, haha för säkerthets

skull ;) Aja hejdå ville bara säga det! Hejdå finisar♥


Tudy

Av Mel, Linda och Tudy - 25 mars 2013 18:30

Hello<3 Idag är det våffeladagen :) Mel och jag ska göra våfflor efter maten :)♥  Haha vi har köpt ett nytt våffeljärn och aa haha testade det igår men aja ska äta idag också ;)


Bilder från igåår (nedan):

   


Tudy

Av Mel, Linda och Tudy - 25 mars 2013 18:26

Hejsan! Igår var Mel och jag i stallet <3

  Drappe älskar dig♥

  haha söt häst :*


Tudy

Av Mel, Linda och Tudy - 25 mars 2013 17:55

Hej! Jag och Tudy letar medryttarhästar, och vi har kanske hittat några, två islandshästar, vi har skickat typ två mejl och fått svar av ägaren så vi får se hur det går! Det är lite lång och knepig väg dit om vi ska åka kommunalt men vi kan ju få skjuts också av mamma eller pappa ibland. Håll tummarna!



Av Mel, Linda och Tudy - 25 mars 2013 17:23

Hej!

I torsdags fick jag en kanin. Jag har inte döpt den än men den är jättesöt.

 

Hejdå Kram Linda.

 


Sho! På den här bloggen kommer vi skriva om våra liv, hästar, lägga ut bilder och mycker mer :) Fortsätt kolla :D

 

5 besvarade frågor

 

 

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards