fiffilina

Alla inlägg under september 2012

Ber

Av Mel, Linda och Tudy - 24 september 2012 20:07


Hej! Kan ni Linda och Tudy svara på frågan jag ställde till läsarna? Snälla :)

Tack!


Kram Mel  

Av Mel, Linda och Tudy - 23 september 2012 10:23

De 3 sista inläggen var från Linda!

Så att ni vet!

Från Linda!

Av Mel, Linda och Tudy - 23 september 2012 10:20

Hej, i inlägget under så börjar alla ord på H. Så nu vet ni....Testa att göra någon sådant hemma någon gång. Skriv gärna något sådant på eran blogg (om ni har någon), det skulle vara kul!  

H5

Av Mel, Linda och Tudy - 23 september 2012 10:17

  • Hanna Handlade hos Hanna.
  • Helga Hatar Hamburgare.
  • Helga Hatar Hundar.
  • Hundar Hatar henne (hundar hatar helga)
  • Helga Hatar Hjälp.
  • Helga säger:
  • HEJDÅ!

Av Mel, Linda och Tudy - 23 september 2012 10:15

Hej! Nu gör jag Matteläxan.  ,Tråkigt. men aja, inlägget kan inte bli längre om jag vill ga A+++ i matte. jag vill ju bli veterinär och då måste man få höga betyg. Och eftersom att jag vill få bra betygn så måste man göra läxor. Jag vill inte... ´Men jag måste! Hejdå, Från Linda!

Av Mel, Linda och Tudy - 21 september 2012 21:59


Hej! Jag hade tänkt dra igång med en grej, nämligen...

*TRUMVIRVEL* (haha hehe hooh hiihih)

Dagens Fråga! Dagens fråga till läsarna. Så nu börjar jag då, och dagens fråga till läsarna idag är:


 

(Bakrunden var lite ljusare men det skiter vi i eller hur? :)

Såå, svara på frågan i kommentar, snälla! <3


Kram Mel  

Av Mel, Linda och Tudy - 19 september 2012 07:59

  Hej! Jag har inte fått Fiffi den här terminen,jag red igår och fick Yason. Han är trea på min lista. Men det hade kommit en ny tjej i gruppen, hon hade bytt dag till tisdagar. Hon är inte otrevlig, men det är 1 problem: Hon har också Fiffilina som favorithäst. Då kommeer jag aldrig att få fiffi på välja-häst dagarna. Jag förlorar jämt på lottning!   

Inte så kul!

Jag har ridit mellan 6 till 7 gånger, och jag har inte fått Fiffi! Det går bara inte. Jag måste få henne snart!

Hoppas det iallafall!

  Fiffi.

Fi  fi!

Fiffi!

Kram Linda!

Av Mel, Linda och Tudy - 8 september 2012 18:52

Tja! Har ni saknat mig? Har inte uppdaterat pga visste inte lösenordet  Men nu kanske det blir uppdatering då & då, hihi! Hur är det? Med mig är det bra<3

Vet ni om acnicyl är bra? Jag ska testa det, jag har nämligen rätt så många finnar i pannan såå, hehehehe ska testa det. Aja nu kollar jag på My Little Pony :DD


Kram Mel  


P.S Vad tycker ni om våran nya header? ;)





 


Sho! På den här bloggen kommer vi skriva om våra liv, hästar, lägga ut bilder och mycker mer :) Fortsätt kolla :D

 

5 besvarade frågor

 

 

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards