fiffilina

Alla inlägg under december 2011

Av Mel, Linda och Tudy - 7 december 2011 11:38

Hej! Är sjuk och ligger hemma från skolan. Jag mår illa har ont i huvet och magen, jag är varm och svettig o trött och kan knappt andas. Har käkat lite pepparkakor.. Aja, har nyss läst ut en bok, den heter "Drömmen om en häst". Den e bra  


     


Hejdå!


//Mvh en Sjuuk Tudan.. 


P.S Ha det jättebra! D.S 

:(

Av Mel, Linda och Tudy - 3 december 2011 11:25

  Hejsan :3 Just nu sitter Linda vid Mels dator och jag vid min x) Vi hade tänkt bada i Eriksdalsbadet idag men vi kunde inte.. :/ Aja. Vi (Mel och Tudy) ska iallafall på en teater med hundar och hästar   Rätt kul   

Wiiiee snart är det juul!!     Men imorgon är det andra advent och det är ingen snö ute    Men idag är det ganska mycket frost ute så vi får väl hoppas..   


Har ingen bra bild men  


//Tudy :) Jag vet gör många inlägg..       

Av Mel, Linda och Tudy - 2 december 2011 19:12

Nu har vi ätit mat! :) Det var gott, det var biff potatis och sås c: (Linda ska sova över hos Tudy och mig) Jippie! <3 Det ska bli skiiiitkul xD 


En tjej i min klass chattade :S :

Jag: Hej!

Kompisen: Hej vad vill du?

Jag: Sa bara hej ju :O

Kompisen: Jaha jag vet -.-

Jag: Vad fin bild du har!

Kompisen: jag vet! mycket finare än din fula bild!

Jag: Är min ful? :(

Kompisen: Ja skitful

Jag: VAd elakt.. :(

Kompisen: Nu ska jag äta. :D

Jag: Hejdå då D:

Kompisen: Är du ledsen?

Jag: Ja vad tror du :'(

Kompisen: Varför?

Jag: du sa ju att min bild var ful!

Kompisen: VA! DET HAR JAG INTE SAGT!

Jag: Jo det har du ju!

Kompisen: SLUTA LJUG! :( JAG SA INTE DET

Jag: Jaja okej då :(

Kompisen: Hejdå melanie ;)

Jag: Hejdå :C


Rätt elakt va? :(( Hejdå<3


//Mel

Av Mel, Linda och Tudy - 2 december 2011 19:12

  Hejsan! :3 Nu är Linda hemma hos oss ^^ Hon ska sova över <3 :) Kuul   YYYYEEEEAAAHH!!! XD  Hihihi ^w^  Jaja ! NU ska vi logga in på MSP och hjälpa Linda att skaf fa Sc ;) Hon har rätt mycket men hon ger sej inte..hon vill ha över 2.000 Sc ! Minst      Heh :D  Hejdå!!   

 

 

    

 

//Linda och Tudy    

 

 

 

P.S Fin bild va? xD D.S

Av Mel, Linda och Tudy - 2 december 2011 18:38

Har en jättekonstig tunga O.O Eller konstig och konstig..? Men jag kan göra en grej med den som inte många kan x)






HAR INGEN BILD!! X(((((( PANIK!


(skoja  ju) xD

ses<3





P.S vill ni ha bilder på oss så tänk inte tanken XD vi vill tyvääär inte lägga upp bilder på oss så det får ni stå ut meed :D (Om vi lägger ut på oss, så kommer vi måla över ansiktet) Cx 4

Av Mel, Linda och Tudy - 2 december 2011 18:23

Hej! Vi har varit på en liten kvällspromenad ^^ (Jag, Tudy och Linda) Det var väldigt mörkt. Vi gick först en liten promenad till en sjö i närheten och sedan plingade vi på våran killkompis Filip :) Vi lånade Lindas lånehund Emma och gick ut med henne :D ♥ Hon är så sööööööööööööööööööööööööööt xD


Från promenaden:


  

Här plingade vi på Filip och gick till en gård:

Här är en gran jag tog kort på<3

  

^^

Sen gick vi och hämtade Emma:

Här är Filip:

Och här är Filip och Emma:

 

Och jag fick låna ett par supersköna vantar av Linda:

  

Sedan gick vi ut med Emma i mörkret xD

  




Vi ses!


//Mel(Melanie) ♥

 

 

   

 

Av Mel, Linda och Tudy - 2 december 2011 07:44

Hej! Nu är det morgon och Mel och jag ska snart till skolan. Trååkigt -.-

Jaja idag är det iallafall fredag! Och Linda ska sova över hos oss idag!! Kul va? :D

 

Kunde inte göra ett så långt inlägg men men..hejdå vi ses

 

P.S Sorry om jag inte hade nån bild orkade bara inte 8D Anyway, hejdå! :)

 

//Tudy :P

Av Mel, Linda och Tudy - 1 december 2011 16:51

Hej! :) Vi bestämde oss för att leka frisör :D Har för mej att vi har gjort ett inlägg om det förut  

Eller? Aja har inte tid att blogga :O Måste akta mej för Linda, hon kittlar meej    Hejdå!! <3 

 

Linda gjorde ett jättesnygg frisörsskylt XD Haha men nåågra knasiga regler  

 

Bajjs Bajjs 

//Tudy :"D  

   

 


Sho! På den här bloggen kommer vi skriva om våra liv, hästar, lägga ut bilder och mycker mer :) Fortsätt kolla :D

 

5 besvarade frågor

 

 

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards